طراحی

چرا برندهای معروف به بسته بندی با پاکت کرافت روی آورده اند؟

پاکت کرافت مورد استفاده بسیاری از برند های معروف فست فود و رستوران ها است که به صورت آماده برای فروش فست فود خود استفاده میکنند.

پاکت های کرافت آماده در مدل ها و سایز های مختلف از پاکت کوچک تا بزرگ جهت مصارف مختلف تولید و عرضه میگردند که در ادامه به معرفی مدل ها و جنس ها و سایز های مختلف این پاکت های آماده ، موارد استفاده و نحوه سفارش و خرید  آن می پردازیم 

پاکت کرافت آماده

موارد استفاده از جنس کرافت

از پاکت کرافت بیرون بر آماده و عمومی برای حمل محصولات فست فودی و رستورانی استفاده میشود . همچنین در برخی موارد دیده شده است که محصولات فروشگاهی نظیر لوازم التحریر ، پیراهن و شلوار ، اکسسوری ، خشکبار و ادویه جات نیز از این پاکت های ارزان و به صرفه استفاده میکنند . این سبک از پاکت به دلیل رنگ قهوه ای که دارد بسیاری از افراد را به یاد پاکت های قدیمی می اندازد و حسی نوستالژی برای افراد به وجود می آورد .

 

مزایا استفاده از کرافت نسبت به دیگر جنس مقوا 

  •  سبک است .
  •  حمل و نقل آن آسان است .
  •  با توجه به قیمت به صرفه ای که دارد مناسب بودجه کم افراد است .
  •  از محصولات در برابر نور محافظت می کند.
  •  به راحتی در سایزهای مختلف در دسترس است.
  •  چاپ برند و رنگ های مختلف به روی آن ساده و ارزان تر است.
  •  سرعت بازیافت این نوع کاغذ نسبت به کاغذ های دیگر سریع تر است 
  •  محافظت از محیط زیست 

انواع پاکت کرافت

پاکت کرافت در دو مدل ساده و دسته دار قابل تولید و طراحی هستند که در ادامه به مقایسه هرکدام می پردازیم :

پاکت کرافت ساده

این سبک از پاکت های بیرون بر به صورت عمومی و بدون دسته برای بسته بندی انواع فست فود و رستوران مورد استفاده قرار میگیرد که در ابتدای کار و بیزینس خود هستند و بودجه کافی جهت تهیه پاکت با چاپ اختصاصی را ندارند و در عین حال به فکر ارائه مناسب ترین خدمات به مشتری های خود هستند . جهت مشاهد و سفارش انواع پاکت های کرافت به دسته بندی های محصولات مجموعه کارتن کالا سر بزنید .

 

پاکت کرافت خام
پاکت پیتزا کرافت
پاکت کرافت کوچک

پاکت کرافت دسته دار

پاکت های دسته دار از جنس کاغذ کرافت را میتوان به دو مدل تقسیم کرد که هر کدام مورد استفاده برای یک کار هستند . همانطور که از اسمش پیداست پاکت های دسته دار نسبت به پاکت های ساده از قیمت بیشتری برخوردارند اما به راحتی برای حمل انواع فست فود استفاده میشود .

 

دسته کنفی

در هنگام تولید این نوع پاکت ها محلی برای اتصال دسته از جنس کنف در نظر گرفته می شود که به درخواست مشتری انواع دسته های کنفی در رنگ های مختلف به وسیله منگنه و یا گیره ای به پاکت اتصال میشود .

این مدل از کار ها متناسب برای محصولات فروشگاهی و اکسسوری ها می باشد زیرا علاوه بر مقاومت بالای دسته و پاکت ، از ظاهری زیبا نیز برخوردار هستند .

 

دسته موزی

پاکت کرافت دسته موزی ، آن دسته از پاکت های بیرون بر هستند که قسمت داخلی پاکت به شکل هلال برش میخورد و همانند دستگیره عمل میکند . 

این سبک از کار ها اغلب برای فود کورت  ها و فست فود ها مورد استفاده قرار میگیرد زیرا حمل و نقل فست فود ها به وسیله پیک بسیار راحت تر از دیگر دسته ها است .

پاکت اماده کرافت
پاکت کرافت دسته دار

 انتخاب بسته بندی مناسب و باکیفیت برای محصول می تواند تاثیر بسزایی به روی فروش آن داشته باشد. برای برخی از افراد، شیک بودن بسته بندی نشانه ای از کیفیت بالای محصول درون آن است و از نظر روانشناسی افراد جذب بسته بندی های متنوع و جذاب می شوند. بسته بندی های بسیار متنوعی برای محصولات مختلف  وجود دارد که اغلب شرکت ها یکی از انواع پاکت بسته بندی را انتخاب می کنند. چرا که سبک و ارزان است و اغلب مشتریان با آن آشنا هستند و حمل آن برایشان ساده تر از دیگر جنس ها  است.

اگر به دنبال چاپ اختصاصی با برند و لوگوی خود هستید از سایت پرنیان پک دیدن فرمایید . از این که ما را تا پایان این بلاگ همراهی کردید سپاسگزاریم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *