طراحی

کاغذ ساندویچ از کجا بخریم ؟

sandwich-paper-wrap

کاغذ ساندویچ برای بسته بندی انواع ساندویچ سرد و گرم در رستوران ها ، فست فود ها و فودکورت ها استفاده می شود که در طرح های متنوع و در سایز های مختلف امکان خرید و سفارش را دارند . این کاغذ ها دارای انواع متعددی دارند که بسته به نیاز شما تولید میشود . در ادامه به بررسی سوالات متداول شما عزیزان می پردازیم :

 

انواع کاغذ ساندویچ کدامند ؟

کاغذ ساندویچ دارای مدل ها و جنس های مختلفی هستند که در ابعاد و سایز های مختلف تولید و طراحی میشود . عموما فست فود ها و رستوران ها و مغازه های اغذیه گرماژ های زیر 70 گرم را استفاده میکنند تا هم جذب خوبی داشته باشد و هم به راحتی دور ساندویچ پیچیده شود. 

در ادامه انواع این کاغذها به همراه ویژگی های آن ها معرفی می شوند.

کاغذ کرافت

این مدل از کاغذ به علت قیمت به صرفه ای که دارد بسیار مناسب افرادی است که رستوران خود را تازه افتتاح کرده اند و به دنبال کمترین هزینه با بهترین بازخورد هستند .  کاغذ کرافت قهوه ای رنگ است که امکان چا تا چهار رنگ بر روی آن امکان پذیر است .

از گرماژ 40 گرم تا 70 گرم برای بسته بندی ساندویچ استفاده میشود که متعارف ترین سایز برای استفاده ساندویچ ، سایزهای 25*35 و 50*35 میباشد.

کاغذ مومی (کاغذ روغنی)

کاغذ ساندویچ مومی به علت جنسی که دارند دارای سطح سفید رنگ و حالت شفاف دارد و در بازار به نام کاغذ روغنی نیز معرفی اند .

این کاغذ در مقابل روغن و سس و هر نوع رطوبتی که از ساندویچ بیرون میریزد ، دارای مقاومت خوبی است و در صورتی که به درون پاکت نشت کند از انتقال آن به دست مصرف کننده جلوگیری کرده و استفاده ساندویچ و برگر را برای مشتری راحت تر میکند .

کاغذ کاهی

این نوع کاغذ از جنس کاغذ کاهی میباشد که رنگ طوسی رنگ دارد و جزو ارزانترین کاغذ های موجود در بازار میباشد.

این نوع کاغذ مقاومت زیادی در مقابل روغن و رطوبت ندارد و بیشتر برای ساندویچ های سرد در فود کورت ها استفاده میشود . همانند کاغذ کرافت ، این سبک از کاغذ هم از قیمت مناسبی برخوردار است .

دورپیچ ساندویچ
کاغذ ارزان کاهی

مهم ترین ویژگی های کاغذ ساندویچ چیست؟

  • جلوگیری از رطوبت و نشت هرگونه سس 
  • محافظت از ساندویچ در برابر انواع آلودگی ها و گرد و غبار
  • حفظ ظاهری ساندویچ در یخچال و هنگام تحویل به مشتری
  • بهداشتی بودن کاغذ 
  • طراحی جذاب و خلاقانه 

کاغذ ساندویچ کیلویی بخرم یا تعداد محدود ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کاغذ ساندویچ را به صورت تعداد محدود خریداری کنم یا کیلویی ؟

اولین نکته ای که بسیار مورد اهمیت است مقایسه قیمت هر کدام از موارد است . مسلما هر چه تعداد کاغذ سفارش شما بیشتر باشد به همان اندازه از قیمت هم کاهش میابد . تمامی فست فود ها و رستوران ها برای مدیریت بودجه خود از همان ابتدا کار خود کاغذ ساندویچ مصرفی سالانه خود را تهیه میکنند . پس میتوان نتیجه گرفت که تهیه کیلویی کاغذ بسیار به صرفه تر از تعداد محدود است.

از کجا کاغذ ساندویچ ارزان بخرم؟

اگر شما به هم به دنبال خرید کاغذ ساندویچ با مناسب ترین هزینه و زیبا ترین طرح ها هستید بهتون پیشنهاد میکنم از محصولات کارتن کالا دیدن فرمایید . علاوه بر قیمت مناسب در مناسبت های مختلف تخفیف ویژه دریافت کنید .

کلام آخر

در این بلاگ سعی کردیم به تمامی سوالات شما عزیزان در مورد کاغذ های دور پیچ ساندویچ جواب بدهیم . همچنینی به بررسی انواع مدل ها و مقایسه قیمت ها از لحاظ تیراژ و ابعاد پرداختیم .

برای کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت و مشخصات هر کدام به سایت کارتن کالا مراجعه کنید . از اینکه ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاسگزاریم .  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *