طراحی

۵ نکته طلایی جهت خرید پاکت کرافت کیلویی ارزان

فروش پاکت کرافت

پاکت کرافت آماده بسیار ساده و در عین حال زیبا می باشد و همچنین کاملاً سبک هستند. پاکت آماده کرافت یک محصول کاملاً سازگار با محیط زیست است. در نتیجه محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. همچنین این پاکت ها قابلیت های زیادی در صنعت بسته بندی دارند و به دلیل مزایای زیادی که دارند، تقریباً در تمام انواع بسته بندی قابل استفاده هستند. بنابراین استفاده از این پاکت ها با توجه به قیمت پایینی که دارند، روز به روز در حال افزایش می باشد.

امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی، می توان استحکام آن ها را بالاتر نیز برد. بنابراین برای استفاده انواع محصولات مناسب می باشد. افزایش محبوبیت آن ها همچنین جنبه های مثبت بسیاری را برای استفاده از این محصول بسته بندی به ارمغان آورده است.

پاکت کرافت اماده

مدل های پاکت کرافت آماده

ساده 

جنس تولیدی این پاکت ها از کاغذ کرافت 70 گرم الی 200 گرم می باشد که مشتری با توجه به نوع مصرف خود ، پاکت را انتخاب میکند . این مدل از پاکت ها با توجه به مدل ساده ای که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که مناسب ترین پاکت جهت بسته بندی فست فود و بسته بندی رستوران است .

خرید پاکت کرافت ساده
چاپ پاکت کرافت
تولیدی پاکت کرافت

دسته دار

از مدل دسته دار بیشتر جهت فروشگاه ها و کافی شاپ ها و امور تبلیغاتی استفاده می شود و نسبت به مدل بدون دسته قیمت بالاتری دارد . در این مدل جعبه دسته به دو صورت کنفی و کاغذی موجود میباشد که طبق سلیقه شما امکان چاپ و ارسال فراهم شده است.

عموما از دسته کاغذی جهت مصارف با تحمل وزن زیر 2 کیلوگرم استفاده می شود.

پاکت بسته بندی کرافت
قیمت پاکت کاغذی دسته دار

گرماژ کاغذ کرافت

پاکت بیرون بر معمولاً در گرماژ ۸۰ الی ۲۰۰ گرم مرسوم است. کاغذهای کرافت در گرماژ پایین تر برای ساخت پاکت های بسته بندی استفاده می شوند.

برای ساخت پاکت کرافت آماده به صورت ساک دستی آماده از گرماژ ۱۳۰ استفاده می شود. پاکت کرافت آماده ۱۳۰ گرم تحمل وزن تا یک کیلوگرم وزن را دارا می باشد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه گرماژ کاغذ بالاتر برود ، قیمت پاکت نیز افزایش می یابد و دقیقا بلعکس ، هرچه از گرماژ پایین تری برای تولید پاکت استفاده شود از قیمت کمتری برخوردار میشود.

تیراژ سفارش پاکت کرافت

هرچه تعداد سفارش شما بیشتر باشد ، پاکت کرافت آماده از قیمت کمتری برخوردار می شود . باغ توجه به اینکه بسیاری از پاکت های کرافت آماده به صورت کیلویی قابل سفارش هستند ، شما میتوانید با سفارش در کیلوهای بالا ، علاوه بر برخورداری از قیمت مناسب ، از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید .

پاکت کرافت کوچک
فروش پاکت کرافت
پاکت کرافت آماده

چاپ کاغذ کرافت آماده

قابلیت چاپ تا 6 رنگ مجزا و ترکیبی بر روی انواع کاغذ کرافت وجود دارد که باعث می‌شود چاپ هر طرحی با هر ترکیب رنگی که در نظر دارید به راحتی قابل اجرا باشد.

پاکت کرافت کاغذی قابلیت چاپ تا 6 رنگ مجزا و ترکیبی را دارد که باعث می‌شود چاپ هر طرحی با هر ترکیب رنگی که در نظر دارید به راحتی قابل اجرا باشد.

انواع خدمات پس از چاپ نظیر سلفون ، امباس ، طلاکوب و برجسته را می‌توان روی پاکت های کاغذی انجام داد.

از آنجایی که هزینه و سرعت چاپ و تولید برای این نوع پاکت بسیار پایین است ، امکان ارسال پاکت کرافت آماده در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *